dinsdag 3 februari 2009

Eerste dagen

Ik ben er geraakt, toegekomen met regen (zoals iedereen altijd denkt dat er enkel zon, zon, zon is, niet dus). Heb vandaag al 4 u Catalaanse les gehad en ik kan mezelf al voorstellen en vragen hoe iemand noemt (en das al). Maar hopelijk leer ik nog veel meer in de komende lessen. Er zijn 7 van de 25 Erasmusstudenten die ik al gezien heb, de rest is nog niet afgekomen...

We (mijn vriend en ik) slapen in een appartement in een backpackhotel. t'Is ruim en met een super uitzicht. Als het lukt plaats ik nog wel foto's op internet.

Maar... heb daarnet gebeld voor een kamer en morgen mag ik gaan kijken, hopelijk valt het een beetje mee. Het enigste wat ik al veel gezien heb zijn homo's, dus gerustheid voor mijn vriend ;)

Nog steeds op zoek naar leuke bars en restaurantjes waar het treffelijk is van prijs. Maar heb tijd genoeg.

Tot later.

Geen opmerkingen: